Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2019 07:21 - МЪЖКО ЦВЕТЕ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 5670 Коментари: 29 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

... понякога мъжете сме добри – и по-великодушни от кралете, 
нали не чини две торби с пари, си носим на девойчиците цвете, 
и тяхното прекрасно късо: – Ах! – изстрелва ме във шеметна омая,
защо ли тъй убийствено живях във тоя мъжки свят? – на миг от Рая,
къде се губих толкова лета? – далече от душиците им кротки,

от светлото бретонче на черта, от техните красиви летни рокли, 
нима не доживях да разбера? – че тя, Жената, си е връх – и бездна, 
че аз не чиня пукната пара, щом в скутите ѝ топли не изчезна, 
и – вестоносец, нося блага вест! – дано не се окаже малко късна – 
със цвете, мила моя, ида днес, а утре може пак да ти откъсна.

17 януарий 2019 г.
гр. Варна, 13, 45 ч. 




Гласувай:
23


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - * ! *
18.01.2019 08:05
Добро утро, Валери!
Никой с теб не може да се мери - най-малко аз.
С различен светоглед сме - решавам го от раз.
Но поне умуваме едни и същи теми, забелязал съм отдавна.
Общото е, че сме човеколюбиви, но ти си нежен, мил, а аз - нескопосан, сякаш пил.
Ще го докажа с нещо писано от мене, а ти решавай дали ще го оставиш за контраст.

КЪМ НАЙ-КРАСИВИТЕ СЪЗДАНИЯ

На този свят – баби и бабуши бол. Едни са сладки като круши,
други гледат като вол – на човек му се приисква да ги души.
Лукче в джоба моята ми муши и скромно манджица сервира.
Ако беше друга, знам, ще ме нервира със претенции големи…

Най–добрите – глухи, неми – въобще не се огъват от проблеми,
що ни носи старостта. Другите, отворят ли беззъбата уста,
за всичко си виновен – дори защо не си Бетховен
край теб да се изпъчат, без да искат и да знаят, че с това те мъчат.

Има виц „За мъка дядо се родил”, но не е за пред морални хора..
Така че, всяка баба и бабуша нека гледа да не ни дойде чак до гуша.
Наистина, мъжът роден е, за да слуша, но не сме в казарма.
Не щем такава карма – вече сме еманципирани и ние!

Че вълк завие ли в гората, разтреперят ли ви се краката,
ние ще ви браним, болни ли сте – със лъжичка ще ви храним.
Но пестете наш’те нерви – на тази възраст нямате резерви,
освен на сън да сте със Джони Деп, че превръща ви във дреб

с погледа си на кошута. Вече знаете маршрута. Тъй ли да ви помним
или че сте Ирина, дъщерята на Теодор Комнин? Не сте царици!
Макар и вече побелели, романи още пишем, стихове, новели –
тепърва Нобелисти може и да станем, ако не хвърлим топа.

С молба съм, знам ли, ако първо с нас това се случи,
обещайте ни поне църковен хор да ни опее с два-три попа.
Ще кажете накрая – този автор май си заслужава сопа,
дъската му изглежда хлопа, но нека Господ-Бог да го отучи!

С предчувствие за един хубав уикенд - одобри ме или прати в девета глуха.
П и е р
цитирай
2. nedovolen - Добро утро, мъжко цвете! Пора...
18.01.2019 08:09
Добро утро, мъжко цвете!
Пораснало на Антонов ден,
подарено на Атанасов ден.
:)))
цитирай
3. deleted-4udovi6teto - Добро утро, Валери!Никой с теб не ...
18.01.2019 08:10
pvdaskalov написа:
Добро утро, Валери!
Никой с теб не може да се мери - най-малко аз.
С различен светоглед сме - решавам го от раз.
Но поне умуваме едни и същи теми, забелязал съм отдавна.
Общото е, че сме човеколюбиви, но ти си нежен, мил, а аз - нескопосан, сякаш пил.
Ще го докажа с нещо писано от мене, а ти решавай дали ще го оставиш за контраст.

КЪМ НАЙ-КРАСИВИТЕ СЪЗДАНИЯ

Ехе-хееей... то цяла поема бре, Чичо Пепи!
Аз, ако напиша нещо такова, ще си взема три дни неплатена отпуска, че да си почина на плажа!
Благодаря!
Чу
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Добро утро, мъжко цвете! Пора...
18.01.2019 08:12
nedovolen написа:
Добро утро, мъжко цвете!
Пораснало на Антонов ден,
подарено на Атанасов ден.
:)))

Добро утро, Ник!
Иде лятото вече, време е за цвете - и за любимите девойчици!
Наздраве!
Чу
цитирай
5. selena1 - Браво! Това отново е прелест!
18.01.2019 08:25
Чета тези стихчета винаги с голямо вълнение и ги чакам.......... Валери!
цитирай
6. ili4e - Трогателно стихотворение, Майстор Чу!
18.01.2019 08:27
Благодаря ти за първото пролетно цвете!
цитирай
7. deleted-4udovi6teto - Чета тези стихчета винаги с голямо ...
18.01.2019 08:29
selena1 написа:
Чета тези стихчета винаги с голямо вълнение и ги чакам.......... Валери!

Здравей, девойчице Вселена! И утре ще ти напиша стихче.
Чу
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Благодаря ти за първото пролетно ...
18.01.2019 08:30
ili4e написа:
Благодаря ти за първото пролетно цвете!

Пак ще ти скъсам цвете, Иличе, преспите в гората вече се стопиха, честит Атанасовден, зимата си отива!
Чу
цитирай
9. pvdaskalov - * 2 *
18.01.2019 08:46
4udovi6teto написа:
pvdaskalov написа:
Добро утро, Валери!
Никой с теб не може да се мери - най-малко аз.
С различен светоглед сме - решавам го от раз.
Но поне умуваме едни и същи теми, забелязал съм отдавна.
Общото е, че сме човеколюбиви, но ти си нежен, мил, а аз - нескопосан, сякаш пил.
Ще го докажа с нещо писано от мене, а ти решавай дали ще го оставиш за контраст.

КЪМ НАЙ-КРАСИВИТЕ СЪЗДАНИЯ

Ехе-хееей... то цяла поема бре, Чичо Пепи!
Аз, ако напиша нещо такова, ще си взема три дни неплатена отпуска, че да си почина на плажа!
Благодаря!
Чу


Благодаря, Валери, че ме допусна в поетичния буквар. От гърба свали ми доста тежкия товар, дали поне пред теб ще съм достоен. Няма отпуск за работохолици - не сме кат наште политици.
Жив и здрав!
П и е р
ПС - Колкото до плажа, и аз ще дойда да се пооблажа. За целта купих си нови очила - сериозен повод за черпня.
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Добро утро, Валери! Никой с теб не ...
18.01.2019 09:05
pvdaskalov написа:
4udovi6teto написа:
pvdaskalov написа:
Добро утро, Валери!
Никой с теб не може да се мери - най-малко аз.
С различен светоглед сме - решавам го от раз.
Но поне умуваме едни и същи теми, забелязал съм отдавна.
Общото е, че сме човеколюбиви, но ти си нежен, мил, а аз - нескопосан, сякаш пил.
Ще го докажа с нещо писано от мене, а ти решавай дали ще го оставиш за контраст.

КЪМ НАЙ-КРАСИВИТЕ СЪЗДАНИЯ

Ехе-хееей... то цяла поема бре, Чичо Пепи!
Аз, ако напиша нещо такова, ще си взема три дни неплатена отпуска, че да си почина на плажа!
Благодаря!
Чу


Благодаря, Валери, че ме допусна в поетичния буквар. От гърба свали ми доста тежкия товар, дали поне пред теб ще съм достоен. Няма отпуск за работохолици - не сме кат наште политици.
Жив и здрав!
П и е р
ПС - Колкото до плажа, и аз ще дойда да се пооблажа. За целта купих си нови очила - сериозен повод за черпня.

През новите ти очила, Чичо Пепи, надявам се, че не са розови, девойчиците на плажа ще изглеждат още по-красиви!
Благодаря.
Чу
цитирай
11. beata - Най-хубаво е мъжкото цвете!
18.01.2019 09:14
А когато е придружено и с такава прекрасна поезия е направо зашеметяващо...Браво Поете! ...А какъв рай е раят без тази хубава поезия?! Хубав ден ти желая!!!
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - А когато е придружено и с такава п...
18.01.2019 09:20
beata написа:
А когато е придружено и с такава прекрасна поезия е направо зашеметяващо...Браво Поете! ...А какъв рай е раят без тази хубава поезия?! Хубав ден ти желая!!!

Благодаря, чедо.
До нови срещи!
Чу
цитирай
13. yotovava - Добро утро, Валери Жената, си е ...
18.01.2019 09:30
Добро утро, Валери

Жената, си е връх – и бездна,

само ти го можеш!
цитирай
14. yotovava - Те затова на симьонофффци нито в...
18.01.2019 09:31
Те затова на симьонофффци нито връове, ни бездни - гола пустош, бръсната :)
Там жени нема. Само чЕнии :))))))))))
цитирай
15. yotovava - П. п. Казах ли ти, че си велик днес?
18.01.2019 09:31
П.п.
Казах ли ти, че си велик днес?
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - Добро утро, Валери Жената, си е ...
18.01.2019 09:36
yotovava написа:
Добро утро, Валери

Жената, си е връх – и бездна,

само ти го можеш!

Благодаря, Валюше.
Чу
цитирай
17. yotovava - И не само велик, Божествен си :)
18.01.2019 09:37
И не само велик, Божествен си :)
цитирай
18. deleted-4udovi6teto - Те затова на симьонофффци нито в...
18.01.2019 09:37
yotovava написа:
Те затова на симьонофффци нито връове, ни бездни - гола пустош, бръсната :)
Там жени нема. Само чЕнии :))))))))))

Хе-хе... вече и чинии не летят! :)))))))
Чу

цитирай
19. deleted-4udovi6teto - П. п. Казах ли ти, че си велик днес...
18.01.2019 09:38
yotovava написа:
П.п.
Казах ли ти, че си велик днес?

Да, вече - да. :)))))))
Чу
цитирай
20. deleted-4udovi6teto - И не само велик, Божествен си :) ...
18.01.2019 09:40
yotovava написа:
И не само велик, Божествен си :)

Дай сега и продължението - там, за Александрийския фар и за Родоския колос, че да не се питат некои киликандзери що не ги споменаваш... :)))))))
Чу
цитирай
21. yotovava - На секундатата Александрийски ...
18.01.2019 09:58
На секундатата
Александрийски фар в мъглавините около Сириус :)))))))))))))
цитирай
22. yotovava - Родоски колос в поетичните врем...
18.01.2019 09:59
Родоски колос в поетичните време-пространства!
цитирай
23. deleted-4udovi6teto - На секундатата Александрийски ...
18.01.2019 11:52
yotovava написа:
На секундатата
Александрийски фар в мъглавините около Сириус :)))))))))))))

Ееее... най-сетне. :)))))))
Чу
цитирай
24. deleted-4udovi6teto - Родоски колос в поетичните врем...
18.01.2019 11:52
yotovava написа:
Родоски колос в поетичните време-пространства!

Разгеле, чух го. :)))))))
Чу
цитирай
25. favn56 - Мъжко цвете в мъжка поезия.
18.01.2019 12:43
Мъжко цвете в мъжка поезия.
цитирай
26. favn56 - Е Валето ни един суперлатив не ми е ...
18.01.2019 12:44
Е Валето ни един суперлатив не ми е оставила :)
цитирай
27. deleted-4udovi6teto - Мъжко цвете в мъжка поезия. Да, Ф...
18.01.2019 13:25
favn56 написа:
Мъжко цвете в мъжка поезия.

Да, Фавне, благодаря.
Чу
цитирай
28. deleted-4udovi6teto - Е Валето ни един суперлатив не ми е ...
18.01.2019 13:27
favn56 написа:
Е Валето ни един суперлатив не ми е оставила :)

Такава е Валюшката, от нея всеки мъж губи ум и дум!:)))))))
Чу
цитирай
29. shtaparov - Страхотно красиво- поздравления!
19.01.2019 19:00
Страхотно красиво- поздравления!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9346426
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031